Fanpage jako narzędzie wspierające dla firmy
Dzisiaj najlepiej byłoby, gdyby wszystko co istnieje w świecie realnym było także umieszczone na Facebooku. Jest to bowiem obecnie jedno z najpotężniejszych narzędzi komunikacyjnych, które pozwala dotrzeć nadawcy do milionów ludzi na całym świecie. Potencjał tego portalu doceniły już także firmy, które prowadzenie fanpage’a wykorzystują do wspierania sprzedaży i budowania własnego wizerunku. Prowadzenie profilu na Facebooku jest już niemal dla firmy obowiązkowe.
To doskonałe narzędzie do pozyskiwania nowych klientów, a także do utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi. Facebook daje możliwość szybkiego i natychmiastowego reagowania – to dzięki temu zyskuje dużą przewagę np. nad stroną internetową. Fanpage może pomóc także firmie w ociepleniu wizerunku – to bardzo ważne szczególnie w przypadku wielkich korporacji.
Dzięki przyjaznemu profilowi na Facebooku firma stanie się bardziej przyjazna w oczach klientów, co na pewno zaowocuje w przyszłości.