Jak poprawnie prowadzić firmowy fanpage?
Chociaż dzisiaj, w dobie internetu, niemal każdy posiada już swoje konto na Facebooku, to jednak zaistnienie na tym portalu wcale nie należy do najłatwiejszych zadań. Nie wystarczy bowiem jedynie założyć fanpage i od czasu do czasu zamieścić na nim wpis.
Aby strona była popularna i chętnie odwiedzana przez internautów, co jest kluczowe m. in.
w przypadku profilu firmowego, ważne jest, aby przestrzegać kilku zasad. Przede wszystkim staraj się budować jak najbardziej branżowy content.
Jeżeli firma, której profil prowadzisz zajmuje się np. produkcją czy sprzedażą urządzeń elektrycznych to zrezygnuj z publikowania śmiesznych zdjęć kotków, gdyż to na pewno nie spowoduje, że klienci na dłużej zostaną na stronie i zechcą skorzystać z oferty firmy.
Pamiętaj także o byciu systematycznym – nie pozwól, by twój fanpage został zapomniany. Wpisy umieszczaj także na bieżąco, by były jak najbardziej aktualne – czyń to np.
przy okazji aktualnych promocji czy rabatów.